Aktuálně

Výlet septimy na safari

Od 8. do 10. 5. se septima vydala do Dvora Králové, kde v místním Safari parku strávila třídní výlet. Zážitky z výletu na přehradu Les Království, projížďky africa-truckem po safari nebo z bowlingu vynahradily déšť, který nás na výletě doprovázel. Myslím, že se nám výlet vydařil. celý článek

Výsledky přijímacího řízení po 2. kole

Vedení Dvořákova gymnázia a Střední odborné školy ekonomické v Kralupech nad Vltavou zveřejňuje výsledky 2. kola přijímacího řízení. Informace o přijatých uchazečích naleznete v přiloženém souboru. celý článek

Sekunda na výletě v ZOO Praha

Dne 20.5.2019 jsme se zúčastnili výletu do pražské zoologické zahrady. Sešli jsme se v 7:20 na nádraží v Kralupech. V doprovodu paní profesorky Šenové a Hrušovské jsme tedy vyrazili na cestu. V celé zoo jsme měli nejdříve rozchod. Každý z nás ho prožil nějak jinak. Někteří i přes deštivé počasí pilně prozkoumávali zákoutí pavilonů. Jiní zase na chvíli usedli do restaurací třeba na ledovou tříšť nebo kávu. Poté jsme měli za úkol sepsat ve skupinkách různé úkoly a následně si je vyměnit mezi sebou. Každá skupinka tedy nejprve sepsala svoje otázky a pak si je vyměnila s jinou skupinou a pak se začalo plnit. celý článek

Tercie v historické Olomouci

Návštěva jedné z mnoha olomouckých pevností, počítání kašen, prohlídka sídla arcibiskupa a procházka v ZOO i proplutí meandrujícím ramenem Moravy - to je jen část z aktivit, které zažili terciáni na výjezdu do historického města Olomouc. Program připravovali a objednávali sami žáci, jen počasí se nedalo zajistit. Ani déšť nám nepokazil silné zážitky z plavby na raftech. "Bylo nám dobře, protože jsme byli spolu v krásné přírodě u krásného města." celý článek

2.G animovala krátké filmy v Roztokách

V úterý 28. května jsme se vydali na exkurzi do Roztok. Měli jsme namířeno do Muzea Roztoky, kde jsme měli připravený program na interaktivní výstavě "Zachuchleno". Dozvěděli jsme se, co je to animace a také jak vzniká. Nejvíce nás zaujal workshop, kde jsme si mohli vytvořit animovaný příběh pomocí fotografií. Vzniklo zde spoustu krásných snímků. Také se nám líbila druhá část výstavy, kde bylo spoustu hraček a zajímavých věcí, např. obrovské praky a černá chodba. Mohli jsme se tam pořádně vyřádit a unavit, alespoň od nás učitelé měli na chvíli klid. celý článek

Exkurze 1. B do Prahy

V pátek 10. května vyjela třída 1. B na exkurzi do Prahy. Studenti se skvěle vžili do role průvodců a zorganizovali prohlídkovou trasu po Praze. celý článek

Umělecká návštěva 5.G

16.5. se třída 5.G účastnila exkurze do Prahy. Účelem celé akce byla ukázat studentům různé pohledy na umění, co vše je umění. Mnoho lidí, našich studentů nevyjímaje, mají občas tendence vnímat jako umění pouze obrazy a sochy. celý článek

Schůzky žáků budoucích prvních ročníků 2019

Ředitelství Dvořákova gymnázia a Střední odborné školy ekonomické v Kralupech nad Vltavou  zve budoucí studenty na schůzku 1. ročníků čtyřletého gymnázia se zaměřením společenskovědním i přírodovědně-technickým, která se koná ve středu 12. června 2019 od 14.30 hodin v budově školy, učebny 01 a 02. Budoucí studenti absolvují schůzky s třídními učiteli (14.30-14.45) a rozřazovací test z anglického jazyka (45 min).   Ředitelství Dvořákova gymnázia a Střední odborné školy ekonomické v Kralupech nad Vltavou zve rodiče i žáky na schůzku budoucích studentů 1. ročníku osmiletého gymnázia, která se koná ve středu 12. června 2019 v 16.00 hodin v budově Dvořákova gymnázia v učebně 03. Budoucí studenti absolvují rozřazovací test z anglického jazyka (60 min). Rodiče se setkají na schůzce s třídní učitelkou. celý článek

Orientační běh

Přebor škol v orientačním běhu Ve čtvrtek 16. 5. se studenti naší školy Kamila Kovandová, Vojta Louša, Martin Valenta, Tobiáš Bozděch, Hana Pavlů, Aneta Chalupová, Kateřina Popová a Adam Basl zúčastnili Přeboru škol v orientačním běhu pro rok 2019 pro Střední Čechy a Prahu. celý článek

Dny Země - shrnutí

Od 15. do 26. dubna 2019 se uskutečnil první ročník Dnů Země v režii studentů Dvořákova gymnázia a střední školy ekonomické v Kralupech nad Vltavou. Ti si připravili opravdu pestrý program od promítání filmů až po úklid samotných Kralup. celý článek

Techmánie Plzeň

Ráno 22.5. 2019 jsme se sešli v Kralupech na nádraží a rychlíkem jeli do plzeňské Techmánie. Tam jsme měli chvíli rozchod a poté... celý článek

Výlet 1.G

ch jo!, bylo slyšet, když jsme v sobotu 18. května vystupovali v Kralupech z vlaku. Téměř všichni jsme si chtěli koupit jízdenku zpátky do Děčína a celý výlet zopakovat. Byli jsme nadšení.  Když jsme kamarádům říkali, že jedeme se školou do Děčína, reakce byly asi takové: „Co v Děčíně?" nebo „Co tam budete dělat?" celý článek

2. kolo přijímacího řízení

Dvořákovo gymnázium a SOŠE v Kralupech nad Vltavou vyhlašuje 2. kolo přijímacího řízení - INFORMACE O 2. KOLE PŘIJÍMACÍHO ŘÍZENÍ DO PRVNÍCH ROČNÍKŮ ČTYŘLETÉHO STUDIA OBORU 79-41-K/41 GYMNÁZIUM (VŠEOBECNÉ) VE ŠKOLNÍM ROCE 2018/2019 celý článek

NOTA D - jarní muzicírování na Dvořákově gymnáziu

NOTA D - jarní muzicírování na Dvořákově gymnáziu celý článek

Levý Hradec - exkurze 1.A

Návštěva Levého Hradce a Únětického pivovaru Dne 30. dubna 2019 se třída 1.A zúčastnila dějepisné exkurze. Doprovázela nás Mgr. Libuše Sakalová společně s naší třídní učitelkou Ing. Renatou Novákovou. V rámci dějepisu jsme navštívili Levý Hradec v Roztokách. celý článek

Výlet 2.B (1)

Začátkem května třída 2.B odjela na školní výlet sjíždět řeku Vltavu. Přestože bylo chladné počasí, drželi se všichni hesla : "Co tě nezabije, to tě posílí!" a výlet zvládli v dobré náladě i kondici. celý článek

Vzpomínka na pobyt v Rottweilu

Studenti naší spřátelené školy v německém Rottweilu napsali článek o vzájemné výměně studentů. Více si můžete přečíst v novinovém článku v příloze... celý článek

KONCERT SBORU DG NA PRAŽSKÉM HRADĚ

V sobotu 4. května 2019 vystoupili někteří členové SBORu DG na nádvoří Pražského Hradu. Studenti zde představili vlastní tvorbu z vydaných autorských CD, lidové písně ve vícehlasých úpravách i skladby umělé jako například evergreeny od Franka Sinatry, Billa Haleyho, také písně soudobé. celý článek

MATEMATICKÁ OLYMPIÁDA – NEMĚLI JSME V KRAJI KONKURENCI

Do krajského kola matematické olympiády v kategorii C, které se konalo 2. dubna 2019, postoupilo z naší školy šest studentů. Anna Pavlíková obsadila s velkým náskokem v konkurenci 50 soutěžících 1. místo. 3. a 4. místo obsadili Tadeáš Ryba a Michal Novák se stejným počtem bodů. Mezi úspěšnými řešiteli byli ještě Prokop Klouček a Dominik Hanke. celý článek

Exkurze do Štefánikovy hvězdárny v Praze na Petříně

Dne 25. 4. jsme celá třída 1. B s paní profesorkou Obručníkovou odjeli na exkurzi do pražské  Štefánikovy hvězdárny. Na Petřín jsme se svezli lanovkou a mohli se tak kochat krásným výhledem na Prahu. celý článek