Archív článků

Studentská stávka #VyjdiVen
    19.03.2048
    Dne 15.3. se část studentů naší školy zapojila do celostátní výstražné stávky studentů na obranu ústavních hodnot #VyjdiVen. Vedení školy stávkujícím studentům poskytlo prostor na školním pozemku, kde proběhl krátký mítink. Akci zaštítil také studentský parlament. Organizátoři akce přečetli prohl...
    Soutěž v piknikování
    28.06.2018
    V pondělí 3. září 2018 se sejdeme v 9.00 na školní zahradě a zahájíme v novém školním roce opět Piknikem.V letošním roce si připomeneme 100 let od vzniku republiky a 95 let od založení naší školy, takže tématem pikniku bude PRVNÍ REPUBLIKA. Při piknikovací soutěži bude odborná porota udělovat bod...
    Dny za školou
    28.06.2018
    Cyklotrip 2018Naše letošní Dny za školou jsme se rozhodli započít už o den dříve, abychom měli další den více času na naplánovanou trasu.Z Kralup jsme vyrazili už lehce po půl jedenácté dopoledne a to na hlavní nádraží v Praze. Dojeli jsme tam s velkým předstihem - nevěděli jsme, jak na tom budou...
  • Ilustrační obrázek
    Středočeský taneční pohár - okresní kolo
    28.06.2018
     Dne 4.5.2018 jsme se zúčastnily středočeského tanečního poháru, který se konal v hale naCukrovaru v Kralupech nad Vltavou. Naši choreografii jsme si samy vymyslely, sestavilya hudbu sestříhaly. Byl to pro nás super zážitek. Naše tréninky byly radostí, už jen z tohodůvodu, že jsme dělaly to, co n...
    Dny za školou - cyklovýlety
    28.06.2018
    Více než 100 kilometrů zvládli cyklisti, kteří se přihlásili na Dny za školou na cyklovýlety po Středočeském kraji. Trasy byly ideálně zvolené, přálo jim počasí a hlavně vládla dobrá nálada!
  • Ilustrační obrázek
    Dny za školou - prohlídka zahrad
    27.06.2018
    Paní profesorku Koutovou a paní profesorku Hráškovou napadlo, že by bylo hezké strávit Dny za školou v různých zahradách v okolí. Tento nápad se zalíbil asi devatenácti studentům našeho gymnázia, a tak se akce uskutečnila. První den (25. června) jsme se vlakem vydali do Botanické zahrady v Praze...
    Poznávací zájezd do Švýcarska - Dny za školou
    27.06.2018
    Poznávací zájezd do Švýcarska Díky projektu Dny za školou nám bylo umožněno poznat krásy alpské země. Cesta započala čtvrtečním večerem, kdy jsme nastoupili na palubu našeho autobusu. Ještě před samotným Švýcarskem jsme si prošli německou Kostnici, kde jsme viděli Husův dům a koncil. Naše cesta s...
    Dny za školou – východní Čechy
    27.06.2018
    Naše Dny za školou začaly už v neděli, kdy jsme se vlakem dopravili do České Skalice. Ještě ten den jsme stihli navštívit Barunčinu školu a ubytovali jsme se v autocampu Rozkoš. Druhý den jsme se vydali vlakem do nedaleké ZOO ve Dvoře Králové. Zde jsme strávili pěkný den komentovanou prohlídkou ...
  • Ilustrační obrázek
    Dvořákovo gymnázium bude slavit výročí
    25.06.2018
    V roce 2018 oslaví Dvořákovo gymnázium již devadesáté páté výročí svého vzniku. Jsme velmi rádi, že Vás můžeme pozvat na oslavy 95 let Dvořákova gymnázia (zároveň i 25 let SOŠE), které se budou konat ve dnech 21. a 22. září 2018.   V pátek 21. září 2018 se bude konat Den otevřených dveří nejen ...
    Horečka granadské noci
    25.06.2018
    Výprava do španělské Granady se veze na vlně tropických veder. Neponecháváme nic náhodě a pružně se adaptujeme na nové klimatické podmínky. Osvojili jsme si španělský zvyk siesty a důsledně se mezi polednem a šestou hodinou odpoledne oddáváme rozjímání, většinou vleže (viz. ilustrace). Každý si ...